Skip to main content

credit

wahh , tahu tak cuti ni bosan gila ahhh sampai aku boleh layan 2 novel cintan sampai sekarang nak masuk separuh yang ketiga . nampak tak bosan aku tu dah sampai tahap mana dah . HAHA

sekarang aku memang paling pandai buat keputusan . chill je aku tolak tawaran degree . kau ingat kau sapa nak demand tinggi result pun ciput je . :D aku dapat tawaran masuk unikl msi kat kulim , tapi swasta lahh kan ? aku cuak nak masuk swasta gila babi lah kalau tak skor mampus aku nak bayar semua semua tuh . aku ingat nak kerja jela . dapat duit beli kereta beli rumah beli tapak kubur and batu nisan dua bolehh ? :D

aku suka doe tengok membe membe aku dapat belajar sana sini , budak ni WAZIEN AHMAD dapat fly pergi russia bawah yayasan terengganu . untunglahh lahir kat terengganu kann ? menang piala FA pulak tuh ,. yang ni MUHAMMAD SYAHMI nak fly pergi mesir, tahu lah arab time pmr skor gila babi kan lekluuuu . .yang ni BADRUL MAZLAN nak jadi orang laut kat lumut . unikl mimet .aku tak tahu lah betul ke tak sebab yang ni memang kuat sembang sikit , ehh , banyaaaakkkk . yang ni pulak ABD QAYYUM dah kat uitm penang buat diploma pergi pun tak bagi tau kan yum . yang ni FAIZ ZAKARIA kat uthm johor untunglahhh layerr , yang ni FIRGHILI dapat lah masuk usm penang kan result gempak boleh lah cerita siap ada tawaran masuk unikl RCMP lagi wowww HAHA . yang setia dengan dunkin donut FADH KHALID ajak lepak ipoh takmau kerja lebih penting katanya . tak nak sweater cakaapppp .:D roomate aku masa kat um AKMAL HARITH pulak dah jadi bussinessman yang berjaya . bukak kedai cendol . siap ada delivery lagi . mana boleh dapat dia sorang je ade . yang sorang ni lost contact HAFIZ AFANDI . susah betul nak contactnya .

ni lah membe membe aku dekat um . belajar sekali kann ? :D

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tipikal

psst psst, kitorang budak UTHM dah start study week dah. Minggu depan final. Fokus fokus :D semoga dekan sem ni jeyahhhh hahahhaha.

No longer Mechatronics student

Dah masuk semester keempat dah ni. Pelajar tahun kedua akhir kata orang. Sekarang tak jadi dah budak Mekatronik. Yela dulu mula mula masuk universiti ni  dapat Jurusan Sarjana Muda Elektrik dan Elektronik(Mekatronik). Dulu memang seronok tak terkata lah bila dapat kos ni. Kos rare bakhang. Belajar macam macam. Ya susah, tapi nanti senang dapat kerja for sure. Kata orang la. Belajar mekanikal, belajar elektronik, elektrik pun kena belajar jugak. Cerita dia kalau dah grad nanti, menganggur jugak baik pergi terjun bangunan jela. Tapi itu semua cerita dulu. UTHM ni lagi hebat mainkan perasaan student. Kalah playboy playboy malaya semua. Dah dua tahun. Lagi dua tahun je nak habis, struggle belajar kaw kaw bagai nak rak (baca: kira ada jugak lah spent masa study), tiba tiba dia boleh pulak nak drop kos. Sedih hati mak nak. sedih. Title semua hilang. Dulu dok bangga bangga dapat kos power dapat kos power nama pun gempak to' tak boleh tidoq malam wa cakap masa mula dapat dulu. Sekara