Skip to main content

done !

hari ini aku BEBAS ! 
buku subjek semester satu tak payah pegang lagi . sikit hari nak je aku bakar semua lecture notes , tutorial , amali kimia , amali fizik , kalau boleh dengan pasum2 sekali aku nak bakar . 
bapak tekanan duduk dekat pasum ni . kadang2 aku terfikir jugak , kenapa lah ak ambik um sebagai first choice ak .dapat pulak tu . :D
baik ak masuk uia ke , uitm ke . takde la susah sangat ak tengok(setakat yang aku tengok lah) . 
ape2 pun aku kene gak tengok result sem satu aku ni camne . (selepas midsem ak teruk gile ader satu fail , subjek math pulak tu , adoyai . ) kalau aku rase boleh pergi , ak sambung lah pasum ni . kalau tak , biarlah ak pergi membawa diri .( selamat tinggal roomate ku , AKMAL HARITH , jiran sebelah , AKRAM ZAINAL , FAIZ ZAKARIA) cari lah pengganti diriku baru yeah .

tapi seres duduk kat um ni cambest jek . macam2 lah dah mende ak tak pernah buat aku dah buat . pengalaman bnyak gile bai ,, gi gig la , gi snuker la (sampai ak dah expert gila bukan nak cakap la) , teruk jugak lah kehidupan aku kat sini . haiyyaaa. !(tak caye tanye lah membe2 aku dekat sini).
so , sekarang ak just nak tggu result je . dah arh cuti sem 2 mggu je . ade ke patut . orang semue cuti lame2 . sakit hati pun ade gak . Ish . 

result result result - tapi aku tak yakin sangat arh ngan kimia ngan fizik aku . yela , lecture pun aku datang kejap2 je  agak agak bosan je aku lari keluar. cemane nak jawab exam kan kan kan ? 

dah la tu , nanti la pulak  !

p/s:petang lepas paper fizik dah tak tahu nak buat ape dah ini jela kerje nye .








Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tipikal

psst psst, kitorang budak UTHM dah start study week dah. Minggu depan final. Fokus fokus :D semoga dekan sem ni jeyahhhh hahahhaha.

No longer Mechatronics student

Dah masuk semester keempat dah ni. Pelajar tahun kedua akhir kata orang. Sekarang tak jadi dah budak Mekatronik. Yela dulu mula mula masuk universiti ni  dapat Jurusan Sarjana Muda Elektrik dan Elektronik(Mekatronik). Dulu memang seronok tak terkata lah bila dapat kos ni. Kos rare bakhang. Belajar macam macam. Ya susah, tapi nanti senang dapat kerja for sure. Kata orang la. Belajar mekanikal, belajar elektronik, elektrik pun kena belajar jugak. Cerita dia kalau dah grad nanti, menganggur jugak baik pergi terjun bangunan jela. Tapi itu semua cerita dulu. UTHM ni lagi hebat mainkan perasaan student. Kalah playboy playboy malaya semua. Dah dua tahun. Lagi dua tahun je nak habis, struggle belajar kaw kaw bagai nak rak (baca: kira ada jugak lah spent masa study), tiba tiba dia boleh pulak nak drop kos. Sedih hati mak nak. sedih. Title semua hilang. Dulu dok bangga bangga dapat kos power dapat kos power nama pun gempak to' tak boleh tidoq malam wa cakap masa mula dapat dulu. Sekara