Skip to main content

dugaan awal cuti tanpa gaji

yeahh , aku dah dekat rumah . seperti biasa pabila dirumah , kebebasan hilang dengan sekelip mata , tiada lagi hang-out sampai 3-4 pagi lepak dekat tempat snooker seksyen 14 , tiada lagi study dekat McDonalds Bangsar , dan tiada lagi nasi lemak petaling jaya RM2 . how i miss themm so muchhh . HAHAHA . bila lagi aku nak rasa semua nih balik .
lima bulan , satu tempoh yang agak lama untuk duduk dekat rumah , tak pandai aku . almaklumlah kecik kecik lagi dah kena hantar pergi jauh jauh . haisshhh . macam dah jadi tempat baru dah kat aku nak duduk dekat sini . 5 bulan pun aku rasa akan jadi lama gila sebab aku kena berpisah dengan awek aku yang menetap di negeri seberang . haisshh ,
program aku sekarang tengah mencari kerja yang fleksible untuk aku mendapat salary yang lumayan . dapat lapan sebulan pun jadi lah , tadi aku minta dekat ayamas , cambest je kejenye , aku pun tak tahu kenape aku rase macam tu . kedai baruu, manager pun baik , tak macam yang dulu  . HAHAHA .
kadang kadang aku rindu pula nak buat tutorial sendiri .
sekarang aku nak kurus sampai aku boleh pakai skinny . 

p/s:'nanti kalau kalau kauorang nak cari kerja jangan lupa bawak pen sendiri tau kalau tak nak kene maki dengan manager macam aku kene tadi . lagi satu jangan pulak kome pergi gatal tangan mintak pen kat manager tu kalau takk time tu jugak korang kene berhenti kerje' , :D
p/s:'iloveu'

Comments

Popular posts from this blog

Tipikal

psst psst, kitorang budak UTHM dah start study week dah. Minggu depan final. Fokus fokus :D semoga dekan sem ni jeyahhhh hahahhaha.

No longer Mechatronics student

Dah masuk semester keempat dah ni. Pelajar tahun kedua akhir kata orang. Sekarang tak jadi dah budak Mekatronik. Yela dulu mula mula masuk universiti ni  dapat Jurusan Sarjana Muda Elektrik dan Elektronik(Mekatronik). Dulu memang seronok tak terkata lah bila dapat kos ni. Kos rare bakhang. Belajar macam macam. Ya susah, tapi nanti senang dapat kerja for sure. Kata orang la. Belajar mekanikal, belajar elektronik, elektrik pun kena belajar jugak. Cerita dia kalau dah grad nanti, menganggur jugak baik pergi terjun bangunan jela. Tapi itu semua cerita dulu. UTHM ni lagi hebat mainkan perasaan student. Kalah playboy playboy malaya semua. Dah dua tahun. Lagi dua tahun je nak habis, struggle belajar kaw kaw bagai nak rak (baca: kira ada jugak lah spent masa study), tiba tiba dia boleh pulak nak drop kos. Sedih hati mak nak. sedih. Title semua hilang. Dulu dok bangga bangga dapat kos power dapat kos power nama pun gempak to' tak boleh tidoq malam wa cakap masa mula dapat dulu. Sekara