Skip to main content

hai lama tak jumpa

tahan lapar sebab tadi rasa nak makan tapi atm buat hal pulak tiba tiba tadi . sakit hati jugak dah jalan jauh jauh dari blok A pastu redah tasik nak sampai blok D sebab nak cucuk duit je last last kene patah balik bilik dengan perut yang tak berape nak cukup sifat pada malam ni . nasib baik lah jiran sebelah bilik aku ada satu pack biskut kering yang dapat aku ambil percuma tanpa pengetahuannya(sape suruh tak duduk bilik kan bayang ,kan dah rugi satu biskut kau , halal kann ? HAHA) .

aku pelik kenapa aku tak tidur lagi pada jam sebegini , sepatutnya pada jam ini aku sedang membuta sampai aku terpaksa qada` sembahyang zuhur aku kerana bangun terlalu awal .  tekanan jugak aku dengan laptop roomate aku nih , boleh pulak kan tetibe muncul skrin putih tanpa sepatah kata pun mase aku tengah taip . nak tak nak kene lah off on balik sebab pagi ni sebab tetiba pulak aku bersemangat nak memperbaharui blog .

dari tadi aku layan movie, nampak tak betapa bosan kesialan nya aku kalau tak dapat tidur sampai pagi . thanks layer sebab teman aku tengok movie, esok kau nak bangun pukul berape haa layer ? kau tidur awal pun still tak dapat pergi kuliah kann ? aku rase kau kene jugak qada` asar esok . HAHA...
eyh jap , nokia c3 dah berbunyi , almaklumlah orang dah berkeluarga tidur sebelah aku kan ? sibuk je memanjang . "semoga berbahagia sehingga ke anak cucu okay" , kata aku kepada bakal owner Proton  Satria NEO 1.6, with suitable halfcut identified (a plug and play mitsubishi engine 4G92T?)/*copied from here*/ yang sedang enak tidur lepas kena kejut sembahyang subuh . chilll ok . :)

p/s : thanks Akmal Harith sebab bagi aku pinjam laptop , aku tahu kau dah tekanan dengan laptop ni kann sebab asyik mengalami keputihan je memanjang , HAHA .

Comments

  1. rugi satu biskut?? aku rase mcm rugi berkotak kotak je...hahahaaaa

    ReplyDelete
  2. HAHA , rugi mase aku ambik tu je la, chill bayang , nanti aku beli baru .

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tipikal

psst psst, kitorang budak UTHM dah start study week dah. Minggu depan final. Fokus fokus :D semoga dekan sem ni jeyahhhh hahahhaha.

No longer Mechatronics student

Dah masuk semester keempat dah ni. Pelajar tahun kedua akhir kata orang. Sekarang tak jadi dah budak Mekatronik. Yela dulu mula mula masuk universiti ni  dapat Jurusan Sarjana Muda Elektrik dan Elektronik(Mekatronik). Dulu memang seronok tak terkata lah bila dapat kos ni. Kos rare bakhang. Belajar macam macam. Ya susah, tapi nanti senang dapat kerja for sure. Kata orang la. Belajar mekanikal, belajar elektronik, elektrik pun kena belajar jugak. Cerita dia kalau dah grad nanti, menganggur jugak baik pergi terjun bangunan jela. Tapi itu semua cerita dulu. UTHM ni lagi hebat mainkan perasaan student. Kalah playboy playboy malaya semua. Dah dua tahun. Lagi dua tahun je nak habis, struggle belajar kaw kaw bagai nak rak (baca: kira ada jugak lah spent masa study), tiba tiba dia boleh pulak nak drop kos. Sedih hati mak nak. sedih. Title semua hilang. Dulu dok bangga bangga dapat kos power dapat kos power nama pun gempak to' tak boleh tidoq malam wa cakap masa mula dapat dulu. Sekara