Skip to main content

1432H .

hey , 
esok awal muharram ? siapa tahu . yang pasti aku rase semua budak um pasti tahu sebab esok cuti . mesti ingat punyalah . jiran sebelah bilik aku ade lah ajak aku pergi masjid negara hari ini nak bace doa awal tahun . tapi tak tahu lah , takut nanti niat sebenar terpesong jauh pulak . tahu-tahu lah kan bile dah keluar dari um , macam macam idea bernas akan keluar dari kepala otak .(ahh , sekarang pun aku dah pikir macam macam bende boleh nak buat) . 
asyik hujan je kat sini . aku tahu hujan tu rahmat . aku terime (eyh silap, ni ayat nak kondem je), hey, nak cerite, aku memang sensitif kalau hujan-hujan nih . cepat je sakit aku datang . nak cakap ade atshma(aku dah lupe macam mane nak eja, betulkan ye) bukan dia , semput pun takde tapi yang pasti aku mesti rase sesak nafas kalau sejuk sejuk hujan macam ni , hari tu aku pergi jumpe doktor(dah lame jugak la), beliau cakap, dada aku ni speisis(sekali lagi aku lupe nak eja ni macam mane)dada burung , cepat sakit . badan je besar , tapi dada , huh . sedang menderite kesejukan gile gile nih . :)
HAHA, rajin kan aku tulis blog ? yang ni pun nasib baik aku free sebab kelas aku sampai pukul satu petang je tadi, cuti sampai pukul 8pagi hari rabu . memang best kan ? semua budak group lain masing masing nak panas je ngan budak group C . aku pun tak tahu lah kenape macam selalu free je duduk dalam group nih . entah lah kan ? :)


arrgghh , aku dah blank . tut, tut , tut ..... 


SELAMAT MENYAMBUT AWAL MUHARRAM yee . . . 

Comments

  1. sngat meletup aku denga nak pegi msjid negara tadi,,,,last-last bantai tido jugak,,,wakakakakka

    ReplyDelete
  2. mmg!aku mmg xpuas ati tol ngn kerileksan korg uh...huhu..tukar klas nk??!hahaha...:p

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tipikal

psst psst, kitorang budak UTHM dah start study week dah. Minggu depan final. Fokus fokus :D semoga dekan sem ni jeyahhhh hahahhaha.

No longer Mechatronics student

Dah masuk semester keempat dah ni. Pelajar tahun kedua akhir kata orang. Sekarang tak jadi dah budak Mekatronik. Yela dulu mula mula masuk universiti ni  dapat Jurusan Sarjana Muda Elektrik dan Elektronik(Mekatronik). Dulu memang seronok tak terkata lah bila dapat kos ni. Kos rare bakhang. Belajar macam macam. Ya susah, tapi nanti senang dapat kerja for sure. Kata orang la. Belajar mekanikal, belajar elektronik, elektrik pun kena belajar jugak. Cerita dia kalau dah grad nanti, menganggur jugak baik pergi terjun bangunan jela. Tapi itu semua cerita dulu. UTHM ni lagi hebat mainkan perasaan student. Kalah playboy playboy malaya semua. Dah dua tahun. Lagi dua tahun je nak habis, struggle belajar kaw kaw bagai nak rak (baca: kira ada jugak lah spent masa study), tiba tiba dia boleh pulak nak drop kos. Sedih hati mak nak. sedih. Title semua hilang. Dulu dok bangga bangga dapat kos power dapat kos power nama pun gempak to' tak boleh tidoq malam wa cakap masa mula dapat dulu. Sekara