Skip to main content

tenang :)

hari ini masuk hari keempat aku duduk kat universiti malaya ini untuk meneruskan semester dua disini . 
hari ini masuk hari keempat cubaan aku untuk menguruskan badan yang berisi . 
hari ini juga masuk hari keempat aku tidur lambat sebab tengok muvie sampai pukul empat pagi . hehehe .
alhamdulillah lah sebab setakat ini aku tak pernah skip kuliah lagi . :) 


terasa heaven lah pulak duduk kat sini , dua minggu weyh takda kelas tutorial , takda amamli makmal . kira macam sekarang hidup macam budak alam bina mase diorang semester satu lah . free je memanjang . baru sekarang aku dapat rase ape yang diaorang rase , dulu mane ade ! , asyik menahan jeles je kat diaorang asyik free je(sebenarnya kos alam bina memang susah nak mampus lukis sini lukis sana) tambah-tambah kat jiran sebelah bilik aku tulagi aku jeles (AKRAM ZAINAL name dia), huh , tapi kesian jugak arh kat dia sekarang sebab dia tengah sedih laptop dia baru je hilang time kitaorang ambil MUET hari itu , kena sebat macam tu je . dah lah amik kos yang kene pakai laptop selalu , adoyai . doa-doa jela wey semoge jumpa lahanat haram jadah tu . mati dia kalau jumpa . 


berat badan aku pun dah bertambah weyh , sampai ade orang cakap aku dah gemokk . nampak sangat ketara kan kan kan ? (mane taknye , kat rumah aku asyik makan cokelat je pastu tidur lame-lame memang arh gemokk bangang betol lah) . 
dan sekarang aku dah ambil inisiatif untuk menguruskan badan . HAHAHA . satu care je , turun riadah tiap-tiap petang , aku nak try arh bagi ringan sikit badan aku nih . biar nampak besar asalkan ringan takpe aku suka boleh main lompat-lompat tinggi-tinggi , hehee . aku pun sekarang tengah belajar macam mane nak saving duit ni , aku tanak pokai time cuti weyh , aku nak enjoy , enjoy ape kalau takde duit kan ? 


okelah okelah , petang tadi aku dengan roomate aku bace satu blog ni . aku agak tertarik lah jugak , aku pun tak pasti lah cerite ni baru ke cerite dah lame , cerite pasal patung KING OF KINGS yang terbakar tu , aku tak pasti arh mende tu kat mane sebab kau tak habis bace lagi . gempak jugak lah sebab patung tu terbakar sebab kene panah petir . tinggal rangka je wey . 


okay , aku dah malas tulis dah , mengantuk gila nih tapi esok lecture start pukul 2 petang , wahwahwah , best gile kan dengar . :) sini je ar okey . 


p/s : kalau ade sape2 ade tips macam mane nak hilangkan perut boroi bagitahu aku sekarang okay :)

Comments

  1. nk ilangkn perut boroi ek????
    hohohohohohohohooo ;P
    sng jep...
    1st, kurgkn minum air berais or sejuk..
    so minum air masak or pns jela k...
    2nd,jgn mkn b4 mndi...
    sboleh2nye mndi r dlu b4 mkn...
    n wat sit up every day...atlease 50x...
    hohoho..2 jela pndpt yg ley ak bg...
    slamat mncube ek...=P

    ReplyDelete
  2. hahahah . thanks ye .
    nasihat dari seorang nurse kene ikut . mane tahu jadi kan ? heheheh . :)

    ReplyDelete
  3. huhu...
    but i'm not the real nurse lg k...
    still blaja...
    huhu..btw..ur wlcme bro..=D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tipikal

psst psst, kitorang budak UTHM dah start study week dah. Minggu depan final. Fokus fokus :D semoga dekan sem ni jeyahhhh hahahhaha.

No longer Mechatronics student

Dah masuk semester keempat dah ni. Pelajar tahun kedua akhir kata orang. Sekarang tak jadi dah budak Mekatronik. Yela dulu mula mula masuk universiti ni  dapat Jurusan Sarjana Muda Elektrik dan Elektronik(Mekatronik). Dulu memang seronok tak terkata lah bila dapat kos ni. Kos rare bakhang. Belajar macam macam. Ya susah, tapi nanti senang dapat kerja for sure. Kata orang la. Belajar mekanikal, belajar elektronik, elektrik pun kena belajar jugak. Cerita dia kalau dah grad nanti, menganggur jugak baik pergi terjun bangunan jela. Tapi itu semua cerita dulu. UTHM ni lagi hebat mainkan perasaan student. Kalah playboy playboy malaya semua. Dah dua tahun. Lagi dua tahun je nak habis, struggle belajar kaw kaw bagai nak rak (baca: kira ada jugak lah spent masa study), tiba tiba dia boleh pulak nak drop kos. Sedih hati mak nak. sedih. Title semua hilang. Dulu dok bangga bangga dapat kos power dapat kos power nama pun gempak to' tak boleh tidoq malam wa cakap masa mula dapat dulu. Sekara