Skip to main content

kembali .

hari ini aku telah berjaya menjejakkan kaki aku kembali ke Universiti Malaya
setelah sekian lama aku pergi meninggalkannya( haiishh , 2minggu je pun cuti semester sekejap haram)

esok, bermula lah semester 2 yang aku nanti-nantikan . akhirnya aku kembali bersemangat untuk meneruskan sisa-sisa perjuangan dalam pusat asasi sains di UM ni . tinggal lagi 6bulan sahaja lagi untuk cuti lama . HAHAHA .walaubagaimanapun akan tetapi , permulaan semester2 dua ini agak hambar . hal ini demikian kerana( macam karangan spm kan kan kan ?) esok kuliah satu jam je wey , camne nak warmup ni . kan dah start malas dah esok , hehehe . pukul 2 sampai 3 petang . ape kejadah nye semua ini ? ini memang melemahkan semangat aku untuk membuat comeback . :D

namun begitu , aku akan cuba berubah , berubah untuk masa depan aku yang kian kelam dan ingin mencerahkan nya kembali . demi masa depan keluargaku , juga masa depan anak dan biniku . ngeeee . 

aku seorang pemaksa ? aku tak berniat pun sebegitu . apa aku inginkan hanyalah yang terbaik untuk semua . maaflah jika aku tampak keterlaluan . maaf seribu kali maaf . aku sayang kau seorang . harap kau dapat mendalaminya yeah . 

ini post aku sebelum masuk semester2 . selepas ini mungkin akan payah untuk aku untuk menukilkan sesuatu dalam ruangan ini kerana kepadatan masa . selamat berjaya kepada rakan-rakan seperjuanganku , sama ada di tempat pembelajaran yang sama atau tidak . itu semua pasti bukan masalah untuk kita semua untuk berjaya . 

lastly , bak kata dasar pandang ke timur . ganbatte untuk semua . :D

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tipikal

psst psst, kitorang budak UTHM dah start study week dah. Minggu depan final. Fokus fokus :D semoga dekan sem ni jeyahhhh hahahhaha.

No longer Mechatronics student

Dah masuk semester keempat dah ni. Pelajar tahun kedua akhir kata orang. Sekarang tak jadi dah budak Mekatronik. Yela dulu mula mula masuk universiti ni  dapat Jurusan Sarjana Muda Elektrik dan Elektronik(Mekatronik). Dulu memang seronok tak terkata lah bila dapat kos ni. Kos rare bakhang. Belajar macam macam. Ya susah, tapi nanti senang dapat kerja for sure. Kata orang la. Belajar mekanikal, belajar elektronik, elektrik pun kena belajar jugak. Cerita dia kalau dah grad nanti, menganggur jugak baik pergi terjun bangunan jela. Tapi itu semua cerita dulu. UTHM ni lagi hebat mainkan perasaan student. Kalah playboy playboy malaya semua. Dah dua tahun. Lagi dua tahun je nak habis, struggle belajar kaw kaw bagai nak rak (baca: kira ada jugak lah spent masa study), tiba tiba dia boleh pulak nak drop kos. Sedih hati mak nak. sedih. Title semua hilang. Dulu dok bangga bangga dapat kos power dapat kos power nama pun gempak to' tak boleh tidoq malam wa cakap masa mula dapat dulu. Sekara