Skip to main content

cantik kau balut .



rupanya manager aku tak salah . sial aku dah maki dia banyak banyak semalam dia confess dekat aku yang dia tak salah . bapak segan-.-'

semalam balik je kerja tepat pukul 11 malam gua ada dapat satu hadiah tau . gua bukak itu hadiah . ada barang , barang baik punya habaq hang , then, gua cari lah klu klu nak tau sapa bagi . cari punya cari haram satu klu pun takde , sape bagi ehh ? lantak lah thanks btw :D
tadi aku tengok tv dan dengar "Laman Sosial Menjejaskan Rumah Tangga". tu lahh dah kahwin dah tua baru start nak buat febuk , kan dah jadi jakun . aku tahu lah jakun ni macam mana kann ?

*sekarang tesco dah start pasang lagu raya , huhh rasa lagi tak sabar lah nak raya , tapi bila dah diselitkan dengan lagu india rancak kome rasa mood raya tu ada lagi tak ?








Comments

Popular posts from this blog

Tipikal

psst psst, kitorang budak UTHM dah start study week dah. Minggu depan final. Fokus fokus :D semoga dekan sem ni jeyahhhh hahahhaha.

No longer Mechatronics student

Dah masuk semester keempat dah ni. Pelajar tahun kedua akhir kata orang. Sekarang tak jadi dah budak Mekatronik. Yela dulu mula mula masuk universiti ni  dapat Jurusan Sarjana Muda Elektrik dan Elektronik(Mekatronik). Dulu memang seronok tak terkata lah bila dapat kos ni. Kos rare bakhang. Belajar macam macam. Ya susah, tapi nanti senang dapat kerja for sure. Kata orang la. Belajar mekanikal, belajar elektronik, elektrik pun kena belajar jugak. Cerita dia kalau dah grad nanti, menganggur jugak baik pergi terjun bangunan jela. Tapi itu semua cerita dulu. UTHM ni lagi hebat mainkan perasaan student. Kalah playboy playboy malaya semua. Dah dua tahun. Lagi dua tahun je nak habis, struggle belajar kaw kaw bagai nak rak (baca: kira ada jugak lah spent masa study), tiba tiba dia boleh pulak nak drop kos. Sedih hati mak nak. sedih. Title semua hilang. Dulu dok bangga bangga dapat kos power dapat kos power nama pun gempak to' tak boleh tidoq malam wa cakap masa mula dapat dulu. Sekara