Skip to main content

nama saya bosan .

BOSAN .
tu je yang boleh aku katakan untuk cuti semester satu nih . aku pun taktahu kenape .
dah lah aku tekanan dengan MUET tetibe buat time cuti . result semester satu pun nak keluar time cuti gak .
apasal lah semue nak jadi time cuti nih , time cuti ni lah jugak kaki tokwan aku kene potong . sebabnye ade kencing manis . seryau doe masuk hospital pulau pinang tu . semue pesakit kencing manis mesti hilang sumthing punye . tangan lah , kaki lah , haissshhh . cuak doe tengok . dah lah time aku sampai hospital tu nurse tengah cuci luka . aduyai . ............. fail aku tengok mende2 nih(patut lah aku tak ambik hayat) :D
dah la tu . takut aku , nanti-nanti lah cerite lagi .

p/s:stop la makan mende2 manis kalau tanak jadi cam tokwan aku . :D

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tipikal

psst psst, kitorang budak UTHM dah start study week dah. Minggu depan final. Fokus fokus :D semoga dekan sem ni jeyahhhh hahahhaha.

No longer Mechatronics student

Dah masuk semester keempat dah ni. Pelajar tahun kedua akhir kata orang. Sekarang tak jadi dah budak Mekatronik. Yela dulu mula mula masuk universiti ni  dapat Jurusan Sarjana Muda Elektrik dan Elektronik(Mekatronik). Dulu memang seronok tak terkata lah bila dapat kos ni. Kos rare bakhang. Belajar macam macam. Ya susah, tapi nanti senang dapat kerja for sure. Kata orang la. Belajar mekanikal, belajar elektronik, elektrik pun kena belajar jugak. Cerita dia kalau dah grad nanti, menganggur jugak baik pergi terjun bangunan jela. Tapi itu semua cerita dulu. UTHM ni lagi hebat mainkan perasaan student. Kalah playboy playboy malaya semua. Dah dua tahun. Lagi dua tahun je nak habis, struggle belajar kaw kaw bagai nak rak (baca: kira ada jugak lah spent masa study), tiba tiba dia boleh pulak nak drop kos. Sedih hati mak nak. sedih. Title semua hilang. Dulu dok bangga bangga dapat kos power dapat kos power nama pun gempak to' tak boleh tidoq malam wa cakap masa mula dapat dulu. Sekara