Skip to main content

bahaya . :)

pagi tadi aku terbaca satu kisah yang agak membuatkan aku berasa takut seketika . Ia membuatkan aku berfikir sejenak bagaimana perihal aku semasa di dunia ini . aku takut untuk menjadi sebegitu , menjadi seorang insan yang hanya mementingkan diri sendiri dan tidak bertanggungjawab . disebabkan oleh nafsu serakah yang bergelora dalam jiwa . 


anda tak faham apa blog entries kali ini kan ? mesti tak paham punye lah . tipu lah kalau kauorang faham , just klik disini dan baca sampai habis ye . :) bahayenye  seorang lelaki untuk seorang perempuan . 


p/s : aku post ni sebab aku suka image dia . style woh . :)

Comments

Popular posts from this blog

Randomly Picks.

   Kita ni askar celup sebab tu tak kurus kurus kalau hampa tengok. Nah beza dia. 

Tipikal

psst psst, kitorang budak UTHM dah start study week dah. Minggu depan final. Fokus fokus :D semoga dekan sem ni jeyahhhh hahahhaha.